Lugn dag

När jag var på gymmet ringde såklart jobbet och undrade om jag kunde jobba idag, självklart. Så natt blev det, fick träffa dom två nya här, supertrevliga, synd bara att man nog inte kommer jobba så mycket med dom sjäv ;(

Skulle ju till naprapaten idag me, förhoppningsvis behöver jag aldrig mer gå dit, får se hur jag känner mig nu inom ett par dagar. Så det har blivit en del stress idag, gym, laga mat och slänga i sig den, naprapaten och sen jobbet. Och här har det varit luuuugnt, 4 personer liksom och bara korta tågen, typ 10 minuter per tåg. Och nu när dom andra gick va mitt tåg som jag skulle haft inställt så har bara ett kvar nu vid halv elva. Som sagt rätt skönt jobb ibland...

Imorgon är farfars begravning då, kommer nog va ganska tyst från mig då med tror jag. Lite nere och så kommer man nog vara dessutom kommer jag faktiskt inte ha tid.
Lite frisk luft nu kanske..Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0