Kväll

Lite dålig uppdatering här nu men igår va jag knappt hemma, gymmet, sen förljde vi med till Malmslätt för klippning och solning och sen gick vi hem därifrån, tog en sväng förbi stan då med.
Idag har jag jobbat fram till halv fyra och sen dess har jag mest suttit framför datorn och läst ikapp alla bloggar, äntligen klar nu =)
På nåt konstigt sätt känns det alltid så mycket bättre när man är ikapp med allt och inte bara ligger efter. Visserligen har jag känt mig ganska osocial idag men nu ska jag väl ta och umgås med Anders lite.

Han gjorde föresten en supergod potatis och purjolökssoppa med sparris idag, mmm. Men nee nu får det va nog med datorn för min del idag. Kram 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja nu har vi lite sämre väder idag regn med det behövs komma astman blir så mycket bättre och växtligheten behöver det. Idag mår jag lite bättre känner mig bara lite tom i huvudet. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-04 @ 07:35:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0