Inget

Han svarade på kvällen sen så imorse fick jag veta att han fortfarande (!) inte visste helt säkert men han trodde att han skulle jobba så den här gången struntade vi i det nu. Blir jobb 2 dagar för mig istället som sen blir shopping i Stockholm istället kanske. För Malin sa att han vill ju säkert att hon kommer nån annan dag och om inte annat så åker vi ändå men det får bli efter Danmark då. Så nu blir istället närsta resa Jegum i Danmark och dit längtar man ju massor.
Vi har ju bestämt lite olika som var och en ska ha med sig och jag har nästan fixat allt. Sen ska jag bara skriva upp en kom ihåg lista för allt som ska packas ner också och om typ 2 veckor åker vi, yippiee.
Älskar danska wienerbröd och birkles :D Och Danmark överhuvudtaget för den, så fina stränder där med, bara det blir fint väder då, hoppas hoppas hoppas.

Kanske skulle börja med maten, en köttfärstårta med grönsaksfyllning blir det. Har ju hittat lite som låter gott när jag skrivit in alla recept i datorn och det är ett av dom som lät gott. Sista gången till naprapaten iadg med och direkt efter det jobbet. Så blir nog inget mer från mig här idag men ha det så gött. Kraaaam

Stugan i Danmark :)


Kommentarer
Postat av: annica

haha...jätte bra svar...

Men ni får åka upp en annan gång..

Ok, så ni tyckte den var god...då får vi se vad jag tycker=)

man längtar ju inte lite till danmark...

Kram

2009-05-28 @ 18:12:09
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja Stockholm finns ju kvar som tur är. Ha en kanon kväll och va rädd om dig. Kram mamma

2009-05-28 @ 19:36:05
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0