Hemma

Äntligen hemme efter en lång dag på jobbet, men ska ju inte klaga för jag är ju tyvärr inte där så mycket nu för tiden. Märkte bara hur mycket jag hade saknat alla där, och alla mig =)

Jobbar nu i helgen med men sen dröjer den ändå till 2 juni om det inte kommer nåt mer jobb till mig :( Jag trivs nämligen riktigt bra på mitt jobb så även fast det är jobbigt när man inte får va ledig ibland så är det ändå så härligt att få komma dit och träffa alla. Yasser och jag pkte fyrhjulingen bort till verktstan idag och så jäkla härlig den är att åka, och att man dessutom bara får sitta ibland när man städat klart allt. Bara på sitta och nuta ute i solen och snacka om allt om inget med den man jobbar med, bästa jobbet många gånger alltså...

Men som sagt hemma nu, lägger mig nog i soffan och glor lite på tv och bara tar det lugnt tills Anders kommer hem tror jag. Imorgon har jag fullt upp som vanligt, gymmet på morgonen och sen ikano med Annica, kanske kanske kanske blir att träffa Emma också, men tveksam till att jag hinner med det, sorry...
Natti natti till er när ni nu ska sova.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja då får du det tufft idag med jäkta inte. Ha en bra dag.Kram mamma

2009-05-14 @ 08:02:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0