God morgon

Solen skiner äntligen här igen, och man blir så glad :) Hoppas det håller i sig bara, heeela dagen och att det blir varmt dessutom.
Det gick jätte bra hos naprapaten igår, kommer behöva gå dit ett par gånger till, va lite så ligger snett och ihopdraget och så. Men jag känner mig redan bättre idag så då förstår man ju att det verkligen hjälper, fast man blev ju lite rädd när man hör alla knakningar när hon knäckte ryggen en massa gånger och man skulle försöka hålla sig lugn. Tur att dom vet va dom gör iallafall.

Blev även lite shoppat igår på ikano med Emma, ett par mysshorts typ och ett svalt linne som kan va riktigt skönt i Tunisien. Och så blev det dynor till våra utestolar också i en jätte härlig grön färg. Va hemma 21.30 med som jag gissade på ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska dricka  upp min hallon/blåbär/banan smoothie och träna efter det och även laga mat vet jag. Och tvätta med jag, men resten får jag jag se va det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0