Fint

Är hemma nu efter begravning och fika och allt. Begravningen va ju bara så fin, en som kom med gitarr och spelade en låt som han hade sjungit på sin fars begravning och låtar som man själv visste att farfar ville ha och allt. Dessutom en liten, personlig och som sagt väldigt fin begravning blev det. Och nu kommer du få det bra farfar...
Det kommer sen hänga ett löv i ett träd med hans namn på och nån bricka vid en mur tror jag så dit kan man alltid gå och minnas. Som tur är har man ju, som jag skrev nån gång förrut, fått en del fina minnen av min farfar.
Han va en väldigt speciel farfar men han va min farfar och han finns fortfarande kvar i hjärtat...

Nu när jag kom hem till mig här känns det rikigt ensamt och tomt vill jag lova, saknar bara nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0