Bönor

Hemma från stan nu, har även lagat dagens mat, bruna bönor och korv så gick ganska fort men gott är det iallafall.
Annica skrev att det gick bra på hennes intervjuv, eller kändes bra ska man kanske säga ssne får man ju se men jag hoppas verkligen för hennes skull. Hon har ju även tänkt göra en synundersökning ett tag nu så jag sa åt henne att gå in och boka en tid nu så det blir gjort nån gång. Så på torsdag är det jag och Johan som följer med och hjälper henne. Hittade ett par när jag stod därinne som såg fina ut, svårt och förklara dom men dom va rosa kan jag iallafall kan jag säga ;)

Snacka om skumt väder idag, det har ju regnat i morse och sen har det kommit sol och moln, blivit varmt och kallt :/

Måste föresten försöka komma på hur webcamen funkar på den här datorn kom jag på, kan man ta en massa kort där. Så nu är det bara och leta för min del, och sen som jag skrev förrut, gå till jobbet.
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Nu jobbar du hoppas att det går bra. gjorde inte mycket på stan som du vet banken och inget annat. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-05-04 @ 18:49:31
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0