Att älska som en porrstjärna


Köpte dom här böckerna för ett tag sen efter att ha läst så mycket bra om Jenna Jamesons bok. Den är ganska tjock, 600 sidor och hittills har jag kommit halvägs. Tyvärr har jag ju inte alltid tid till att läsa men hade jag haft det skulle jag läst ut den direkt för den är så fästande på nåt sätt, man bara kan nästan inte sluta läsa. Den är så bra och hemskt och allt på en gång, så vill verkligen tipsa om den.

Sen va det ju så att man kunde köpa 2 för 99 så tog även 14 år till salu, bara hoppas att den också är lika bra men den får nog bli lite mer i sommar att läsa men ska komma ihåg att skriva om den va bra sen eller inte. Men vad jag har fått höra ska den va bra så det är den säkert.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja nu har man varit på sjukan och medicinen ska få en chans till fungerar inte det så blir det sista utvägen operation. Ha en skön kväll. Imorgon tränar vi tidigt eftersom vi har lite att göra sen. Kram mamma

2009-05-18 @ 20:41:03
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0