Arg

Blir så arg, det där jäkla puckot hade ju inte svarat innan malin skulle sova vid 8. Får väl se om hon skickar nåt mess sen inatt om hon har fått nåt svar. Annars blir det jobb för mig på fredag mellan 16.35-24.00 och det blir det även imorgon. Men jag ville ju till Stockholm och jag blir bara så arg när man inte ens kan svara på en hel jävla dag, hur är man skapt då egentigen?Han visste ju att hon ville ha svar idag senast, åhhh idiot!!!

Anders kommer nog snart och bäst att jag stillar min ilska så jag kan somna nån gång. Men godnatt alla och dröm så sött...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja då kan han säkert inte svara på morgonen heller. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-28 @ 07:02:20
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Vad bra att man får ett svar då...jag menar ni behöver ju boka hotell å sånt om ni ska åka..

Å sen är det ju jobbet för din del..,du behöver ju veta..

Aja..

Ja visst, lite duktigare har jag blive på bilder iaf=)

Persika och vanilj var den nya smaken, låter väl sådär, men ville prova iaf.

Kramis

2009-05-28 @ 07:50:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0