Älva

Har haft fullt hela dagen idag även fast jag trodde det skulle bli lugnt, men passade ju på att tvätta lite extra, typ lite skor och så med så sånt tog ju lite tid. Sen frågade Emma om jag kunde följa med och hjälpa till när hon skulle köpa en garderob på ikeam självklart och själv passade jag även på att köpa en papperskort, galgar och en vattenkanna i samma härliga färg som dynorna faktiskt :)

Sen åkte hit så jag skulle hjälpa henne tvätta av och smörja in nån kräm på hennes nya tatuering som hon gjorde idag. En älva på ryggen som va ganska stor, vågat eftersom det är hennes första, hon har redan hittat en ny hon vill ha så fler lär det väl bli...Det blev verkligen jätte bra, känns ovanligt och se henne med den men på nåt sätt kändes det ändå som att den alltid suttit där.

Ska kolla klart på filmen jag började se på förrut, galen i kärlek tror jag den hette, rätt bra och eftersom jag sett halva vill jag gärna se andra halvan med. God natt!

Den här kommer nu för alltid att pryda Emmas rygg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0