8 kg

Kom hem för nån halvtimme sen med 8 kg färs som jag packat ner i påsar nu. Blev ganska mycket men det va billigt och det är ju sällan det är det nu så lika bra att passa på.

Innan det har jag varit i Norrköping hela dagen, Malin och jag har provbakat tårtan som vi ska göra den 22 maj. Smakerna va redan bestämt men nu ville Linda få se hur den skulle se ut med. Bara det att hon ville knappt ha nån tårta kvar själv och Malin äter typ inte tårta så det fick bli att jag tog hem 2 tredjedelar av tårtan till Anders typ. Ska nog ta mig en smakbit jag me så mycket som det finns. Sen kommer kanske Johan och pappa också få sig en bit men alla vet ju vem som kommer vräka i sig mest ;)

Ont som fan i ryggen har jag nu också så känns bra att man ska till naprapaten på måndag. Men just nu får jag väl sätta mig och ta det lite lugnt tror jag. Kramkram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ska du gå till cecilia? ja tårta finns ju en del som älskar. Kram mamma

2009-05-06 @ 20:18:03
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0