1:a maj

Då är våren här nu då, fast på mig kan man tro att dte är sommar, springer runt i klänning och flipflop så fort det är soligt ;)
Vi fick lite fixat idag, liten mus till den här datorn och lite andra grejer. Det vi faktiskt va ute efter va shorts och linnen till Anders men vi hittade bara 2 linnen och eventuellt ett par shorts men han har ju ganska svårt för h&m och dte är ju trots allt dom som har mest. Men kan ju va skönt för honom att ha lite mer nu när det blir sommar och i Tunisien om inte annat. 
 Har pratat med Yasser på mitt jobb som är från Libanon som ligger precis brevid Tunisien och han blev ju ganska glad över att man skulle dit, han ska skriva en lista men vanliga ord på arabiska bl.a. och han sa att att dte kan bli 40 grader när vi är där, så kan ju va bra att ha lite svala kläder då.

Idag har det blivit litesådär med maten, typ smoothie, mjukglass och nyss 2 räkmackor var fick det bli för man va ju ganska hungrig. Imorgon ska vi göra en egen potatis och purjolöksoppa tror vi. Blir även som vanligt gymmet imorgon på morgonen och sen följer vi med mamma hem, Anders måste klippas och jag ska sola ett par timmar ;) Och för att passa på att njuta av solen extra mycket går vi sen hem. 

Ska se om Yes Man är klar nu så vi kan se den ikväll, älskar ju Jim Carrey så alla filmer med honom brukar ju va dö bra.
Trevlig fredagkväll alla!   

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!! Ingen rolig dag idag har legat till sängs hela dagen i migrän det var länge sen jag var så här dålig. Helst av allt ville jag haft blå men det finns ju inte, men rosa hade nog inte varit dumt. Ha det bra Kram mamma

2009-05-03 @ 19:23:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0