Yippieeee

Är bestämt att det blir mami och jag som tränar idag, så hon kommer väl hit nån gång och då ska vi in till stan först och sen ska det äntligen tränas, ändå gången för mig den här veckan så fan va jag kommer ta i ;)

Har pratat med min lilla gumma idag också, för henne har det vait lite sådär nu sista veckan i förhållandet med och nu har hon tydligen hittat en superbra lägenhet på mindre än en vecka. Helt nyrenoverad och bara 3400 för en tvåa. Hon fixade dessutom frisörtid åt mig (det är henne syrra jag går till så) och på måndagen den 23/3 kl.11 blir jag lycklig igen. Har ju knappt velat visa mig ute med min typ 1 dm långa utväxt, det är verkligen jätte illa. Dessutom får jaf se hennes nya boende då eftersom hon flyttar in redan nästa helg. Fast jag tycker bara så synd om henne för hon alltid sån otur med alla killar, den förra ska vi inte snacka om,värre svin får man nog leta efter.
Har försökt få tag på den andra också och se hur allt är för henne nu men hon verkar ju va lite upptagen, men hoppas det löser sig där med.

Ne nu ska jag väl förska göra mig i ordning nån jävla gång idag och ta hand om disken med.
Såhär fin ska jag snart bli i håret igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0