Vår

Känn som våren närmar sig nu, det blev faktsiskt 10 grader som jag läste i typ torsdags. Det är ju jätte härligt ute verkligen, va för varmt med vinterjackan. Gick ju in till stan förrut och till af, tack för min nya handläggare och  det som är ändrat för mig nu är att jag min akassa är pausad och jag kommer få från försäkringskassan istället så helt okej.

Maten står i ugnen, fickgratäng, blir ne ny sort med vitt vin och räksås, trodde ju att dne skulle va som dne andra räksåsen men den här va det inget fel på, fsat det är samma märke och allt, skumt men jag hoppas den är god för jag är så hungrig.

Träningen ja, har inte hunnit med nåt än, men jag ska, sen ska jag ut lite i solen igen och efter 4 nån gång ska jag hemma till Emma istället eftersom jag har en sjuklign här hemma. Det va föresten tur att han tog sig till vårdcentralen, det va en virusinfektion i halsen och nån vätska mellan halsen och öronen och nåt uppsvält typ så han fick nårga tabletter så nu hoppas jag han blir bra.

Ne om jag skulle ta och träna lite nu då  så ja kan få komma ut i solen nån gång...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Solen var upp när jag var inne men det skulle bli rikigt varmt den här veckan hoppas det blir vår snart så vi slipper alla dessa sjukdommar. Kram mamma

2009-03-16 @ 16:34:40
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Dax att gå till jobbet. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-03-17 @ 07:43:26
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0