Vägläsare

Får panik jämt när Anders ringer från och är nånstans som inte är Linköping för då ringer han alltid till mig och jag ska förklara vägen. Den här gången va det visserligen jag som ringde och fråga en sak men bara lite snabbt eftersom jag samtidigt pratade med Annica och lagade mat. Så jag blev lite galen tillslut och han löste det tydligen själv, tack för det.
Dagen mat föresten;
 

Kycklingfilé, pasta och en färdig sås i nån flaska som jag gjorde om lite, blev super gott. Är inte hungrig nu men äter väl halva maten nu och halva ikväll.

Om ca 1 timme ska jag träffa Annica, gå lite på ikano och sen följer jag med dom och handlar på city gross, bland alla andra som precis fått lön.
Så jäkla härligt att äntligen få va lite ledig, ska jobba imorgon med, men nästa vecka är det endast på onsdagen som jag jobbar, yippie, om det nu blir så vill säga, blir ju oftast ändrat sen iallafall men hoppas kan man ju.

Va på af idag förrut med, fick träffa världens bästa och gulligaste och förstående va hon också. Fick lite funderingar där som jag verkligen ska kolla upp så får jag se vad som händer.
Ska läsa bloggar nu och sen gära mig i ordning lite, kanske kolla va jag behöver handla hem med.
Men ha en bra alla, kramar till er

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Ja då har ni shopat en massa eller? Ha det bra. Kram mamma

2009-03-26 @ 16:48:05
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0