Ut i solen

Va tvungen och laga mat tills Anders kom hem, och det tog ju över en timme inna det va klart så blev ingen promenad så.
Maten däremot, mums, jag är bara så bäst på att laga mat. Hade i allt möjligt gott, va typ oxinnanlår eller om det va oxytterlår, kommer inte ihåg men nåt av det, purjolök, banan, äpple, kiwi, tomater, kalvfond, chutney, rödavinbärsgelé, äpplemos och lite till som jag inte kommer på, och just det, grädde såklart. Till det en sallad på ruccola, tomat, majs och gurka med olivojla och flingsalt på och färsk pasta.

Nu däremot ska jag försöka ta mig ut i sloen, och även till solariet och få hela kroppen brun.
Efter fyra kommer Emma och hämtar mig sen så får vi se vad vi kan hitta på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0