Stackare

Jag tycker bara sååå synd om henne, jävla skit när hon har och göra med en människa som inte går att prata med eller bryr sig. Lägenheten va lite sådär, ganska liten och sunkig på nåt sätt men vi kolla efter för jag tror hon mår bättre själv faktiskt, men ni ska slippa hör allt nu.

Men det är va jag har gjort den här kvällen, kollat på lägenheten, snackat en jävla massa, och åkt runt och letat lite efter ett hus ganska nära oss som hon ska ringa på imorgon.
Sen har jag kollat lite på tv med för hon lämnade mig 20.45 typ.

Nu ska jag fortsätta med att försöka läsa ikapp alla bloggar.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hon behöver nog säkert stöd och det är bra att du finns till hands. Farfar saknad dig han tycket det var så länge sen han såg dig ville gärna träffa dig innan han går bort sa han. Han fick lite Green Kiwi igår det tyckte han var gott. Ha det bra vi ses väl på kiboxen i kväll. kram mamma

2009-03-06 @ 07:16:39
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Jaja, hon behövde nog stanna kvar å få prata.

Får hoppas hon hittar nån bra lägenhet och att allt löser sig sen.

Ha det så bra.

Kram

2009-03-06 @ 08:40:52
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0