Söndag

Idag va det meningen att vi skulle gå till EM, men eftersom jag kände mig lite oräker på om jag skulle hinna med mat och gå och allt så åkte vi buss dit och skulle eventuellt gå hem. Väl framme på EM skulle vi ha en tidningsställ, men tror ni inte att dom slutat med det då och självklart hade dom alla andra färger kvar än just det som vi skulle ha.

Jag ville därför till mio istället så då tänkte vi åka buss dit och sen gå hem. Men när vi är vid busshållsplatsen så har bussen precis gått och det är nästan en halvtimme kvar till nästa. Ser då ikano bussen som dessutom är gratis, skyndar oss till den men missar den såklart iallafall.

Eftersom det va så blåsigt ute då så gick  vi in på hemköp, märkte att nu missar vi snart den andra bussen så fort ut. Och hur många minuter är det kvar? Jo 17 minuter. Hah, och då märkte vi att jag kollat lite fel för bussen gick ju va 20:e minut och inte va 30:e, åhhh. Så istället fick det bli att åka in til stan och gå en liten bit för att hinna med våran andra buss och svängde in på Espresso house för att köpa nytt chaipulver och sen hem.
Men snacka om otur idag...

Nåt som vi lyckades med idag va iallafall maten, rostbiff, potatisgratäng och en supergod sås mmmmm...
Nu ska jag ta det lugnt innan jag ska iväg till jobbet.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej på dig gumman. Självklart att du får äta hos oss men Anders då jobbar han? den maten såg god ut jag skulle gjort något nytt idag men det blev att ändra på receptet eftersom Annica inte äter grönsaker men det vart gott ändå. Vi ses i morgon hea det bra jag tror du jobbar nu. Kram mamma

2009-03-08 @ 16:40:54
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0