Snö och kallt

Kul igår kväll då, snöade ju för fullt här och nu har det även lagt sig lite. Värsta är väl att det är så kallt ute nu me, ca -4,5 grader här och det gör ju att man vet att dte inte smälter bort idag. Så typiskt att bara för att jag jobbar idag och imorgon och då ska man väl förstås få lida av snön bara för det.

Ska nog ta och gå iväg lite tidigare idag till jobbet och svänga förbi solariet först, får man ingen riktigt sol så...

Lite bloggläsning nu först, och lite träning med gummibanden, sen pulsar jag mig ut i snön så får vi se om jag orkar skriva nåt mer senare idag. Men ni får ha en bra dag, kram på er...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja det var jag som var avis..=)

Skulle vara jätte kul att följa med..pengarna finns det ju dock inte så mkt av...inte än iaf..men får tillbaka JÄVLIGT mkt på sktten=) 17000 tillsammans...tror du man är lycklig eller?

kollade iaf den 6:e...jag är ju ledig då...=)

Kramis

2009-03-24 @ 11:28:09
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0