Slut

Känner mig heeelt slut i kroppen efter dagens jobb. Det är alla fasa att juobba just den här turen, även när alla tåg inte ens går som dom ska. Men idag gick allt precis som det skulle och jag har inte en sfått min halvtimmes rast, men Owe skicka iväg mig hem lite tidigare istället så tack för det.

Man kan ju tycka att det inte låter så mycket att jobba mellan 8.30-17-30, men med väldens tyngsta arbete där man drar tunga slangar och tyfter mycket tungt, hoppas upp och ner hela tiden och stressar och stressar. Går inte att förklara hur trött man blir då.

Normalt så är vi ju oftast två men när man själv dessutom aldrig får sitta ner nåt alls asså, det är just därför den här turen är typ mördarturen eller nåt. Skulle inte tacka nej till ett par timmars massage och bara ta det lungt, men får säkert lite massage iallafall och mest bara lugnt idag. Tur också att jag inte börjar jobba förns 16.20 imorgon och sen bara jobbar 3 dagar nästa vecka.

Kul min dag har låtit då, jag bara har klagat här, haha =P
Hoppas er dag har varit bättre.
Kramar

Kommentarer
Postat av: annica

Jag är ju inte direkt avundsjuk på det där...Men nån måste ju göra jobbet...fast ni borde verkligen vara två..

Kram

2009-03-07 @ 18:33:39
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Tur att du har lite jobb annars skulle du bli uttråkad tror jag. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-03-07 @ 18:38:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0