Onyttig

Idag har det blivit en lite onyttig dag men det måset alla få ha ibland annars klarar man inte av att sköta sig annars. Till mat blev det schnitzel och kroketter och just nu står min kladdkaka i ugnen, va så länge sen jag åt den, så lite farlig är det väl men jag sköter mig ju på vardagarna iallafall och det är det viktigaste för mig.

Va inte så farligt att jobba idag, blev bara 4½ timmar tack vare att snälle Yasser skicka hem mig. Så tre tåg och jag slapp dra dieselslangen med, behövde bara städa lite.

Melodifestivalen ja, tycker nog att det är det låten som kan ha störst i chans i eurovision sen, så bra röstat alla. Men min personliga favorit va ju Alcazar, men som sagt så tror jag att den där som vann nu har större chans att vinna. Det är ju ändå en bra låt och väldigt speciell.

Ska väl till ica nu och sen ta hand om lite tvätt. Ha ett par bra sista timmar av helgen alla, kramkram...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! jag tycket det var fel låt som vann jag tror sverige åker ut. Kladdkaka gott. Hur är det med Suklingen? Ha det bra. Kram mamma

2009-03-15 @ 18:07:00
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Låter så jobbigt för Anders..lustigt det där med att få feber och känna sig dålig men sen inget mer lixom..

Ne, helt fel låt som vann ju..usch..tror inte den kommer ha nån chans alls..Jag hoppades på snälla, snälla jag..den tror jag hade haft bra chans..men men, fick inte som jag ville, bara nästan, va ju väääldigt nära..

Kram kram

2009-03-15 @ 19:00:05
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Men så bra att han har ringt, för det låter verkligen inte bra det där, du får höra av dig sen om han får komma till läkare vad det är, eller om han inte får komma vad de säger..

Kram

2009-03-16 @ 08:24:24
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0