Ny lägenhet?

Nee det är inte jag som ska kolla på en lägenhet, ska bara med en kompis som just nu har det lite sådär med allt och självklart ställer jag alltid upp.

Annars idag har det blivit en massa härlig träning =)
Älskar verkligen en magmaskin som finns där, om man gör rätt så får man träningvärk av den och det spänner verligen i magen hela dagen efter. Fast jag har bara sett några stycken som faktiskt gör helt rätt, annars kanske det gör lite men inte alls så som det kan göra. Har självklart tränat med gummibanden också.
Annars har jag mest bara sett ikapp lite på tv, och läst lite bloggar och lagat mat.

Oj nu har hon visst slutat och dyker väl upp när som helst så kanske ska sluta nu men ha det så bra så hörs vi senare ikväll...

Kommentarer
Postat av: annica

Får ta å skriva ner det där receptet nån dag då..tror mamma ville ha det oxå..=)

Du skulle till farfar idag oxå va? Var beredd på att det är lite jobbigt att se honom, men samtidigt är det ju skönt för en annan när man vare där eftersom han blir så glad.

Kram på dig

2009-03-05 @ 17:26:49
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0