Mask

Har inte hittat, eller rättare sagt letat efter så mycket eftersom jag ska till Ullared snart, nu dom här två senaste dagarna när jag har vart i alla butiker. Idag blev det bara bröd och blommor men igår köpte jag på mig ett litet lager med ansiktsmasker. Dom här fick det bli.


Kan tipsa om chokladmasken, känns lite som chokaldpudding eller nåt och luktar massa choklad.
Men jag gillar alla masker egentligen, vad man ska ta beror ju lite på situationen. Men en i veckan eller åtminstonde varanan vecka tycker jag man ska unna sig ansikte, för det blir stooor skillnad på huden. Ett tag glömde jag bort att använda nån och då blev iallafall min hud sämre så jag vet ju att den mår bra av en mask lite då och då och så tror jag det är för alla, så har man aldrig testat, gör det.
Man ser ju lite dum ut och alla garvar nästan ihjäl sig när dom ser mig, så ska väl bjuda er på skratt också...

Tog bara en liten för känsliga, men om man vill går det ju faktiskt tyvärr att klicka på den ;)

Kommentarer
Postat av: annica

Så vacker du blev=) Du kanske alltid skulle gå sådär=)

Kram kram

2009-04-01 @ 06:27:58
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0