Knä

Gick upp tidigt i morse för att hinna med allt på gymmet men nu är dte så att jag har fått sånt problem med mitt knä eller runt om och lite så. Så ingen konditon och inget med ben kunde jag göra, tack jätte kul, känner mig så lat när jag inte gjort allt. Fast jag märkte av dte här redan igår, när jag skulle va en buss bara vek sig knän och jag såg ut som gamla tanten som inte kan få liksom. Och när jag ska ta på eller av mig några byxor får jag hjälpa högerbenet med armarna.
Hoppas jag är bättre imorgon bara.

Om ca en halvtimme åker jag härifrån igen, ska träffa Malin =)
Hon ville kolla på ett nytt bord på ikea så får bli dit idag igen med det gör ju inget, bara kul att få träffa henne.
Ha en bra dag alla...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja då har den här dagen gått har haft gympa och sen varit i lekparken, så nu är det vår. Annica har hört av sig om påsken Johans föräldrar är inte hemma. Så ni ska ha gäster på fredag då blir det ingen kibox eller vi ska iallfall gå. Ha en bra kväll Kram mamma

2009-03-31 @ 19:52:01
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0