I'm hooome

Satt och höll på att somna på af idag, jätte bra tänka till tjoffs med åhh så segt och länge det skulle hålla på. Dessutom ska jag dit på torsdag nu klockan 10, bye bye träningen igen, och tack tack af för att ni förstör allt som vanligt.

Men lite roligare idag va ju att få komma till min frisör Linda, hade funderat lite på att ta bort min mörka tjocka slinga och istället lägga i lite mörkare blonda slingor som jag hade en gång förrut. Och så fick det faktiskt bli dne här gången, ahde inte betsämt mig men Linda tyckte det så så fick de bli och jag är jätte nöjd. Dock kunde hon inte bleka ner hela slingan så den syns lite mer men det mesta av den är bortklippt så såå farligt är det inte.

Träffade ju Malin med, och fick se hennes nya lägenhet, fräcsh och jätte fin va den, och precis lagom stor, 55 kvm, och inte alls dyr vet jag. 
Dessutom bestämdes det idag att det blir Ullared den 6:e april, jag, Malin och Linda ska iallafall åka och sne blir dte kanske deras mamma med, och kanske nån mer.
Och så ska Malin och jag på Stefan & Krister nåt sånt den 5 april med, hennes ex hade fått det i julklapp men ville inte ha det nu så nu får jag det istället =)

Mycket betsämt här nu som ska bli så kul, och dessutom är det ju inom loppet av 2 veckor med. Kan väl säga att jag älskar när det händer saker och man får komma iväg nånstans...
Hur har eran dag varit idag då?
Kramkram

MIn gamla slinga syns INTE så mycket som den ser ut att göra, mne ungefär såhär ser jag ut nu iallafall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Ser ju bra ut, slingan ser man ju en del på kortet, en du skriver ju att den inte syns så mkt, så säkert jätte bra=)

Är JÄTTEAVIS på att ni ska till Ullared...

Kram på dig

2009-03-23 @ 20:32:39
Postat av: Susanne

Godkväll!!! jaså så du åker till Ullared. Osten var jätte bra stark den äter nog inte Anders. Håret blev jätte bra. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-03-23 @ 20:36:58
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! dax at stiga upp. Idag är det kallt usch vill inte gå ut. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-24 @ 06:47:48
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0