Hemma

Äntligen är jag hemma eftersom en lång och seg dag på jobbet. Dock har det väl varit lugnare än vad det borde men jag har haft ont i huvudet och varit trött hela dagen så det har väl inte varit mitt livs roligaste dag direkt.
Anders verkade ju inte heller komma hem på ett bra tag från sitt jobb så ensam får jag vara också.

Blir en dusch nu, och nåt att äta. Sen ska jag kolla på hundtricket tror jag, va länge sen jag såg den nu och den är ju bara såå bra. Och efter det får mina ögon äntligen slå igen för idag.

Morgondagen då, börjar med träning =)
Sen följer jag med mamma till ikano och eventuellt också  med henne hem för att sy upp Emmas byxor. Följde ju med henne hem i måndags för att göra det men utan måttband vill jag inte sy upp dom bara sådär så tog emd dom hem istället och det är väl bäst att jag får det där fixat innan hon blir tokig.
Nee duschen nu för mig och godnatt till alla som ska sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0