Hardcore Superstar


MInns första gången jag hörde den här, va på voxpop som man alltid kollade på förr och jag blev verkligen dökär direkt och ändå sen dess har jag älskat Hardcore Superstar. Sångaren Jocke Berg har ju bara sååå bra röst.
Just den här låten är nig faktiskt deras bästa med, har den fortfarande ibland som ringsignal om det inte finns några andra bra låtar för den här funkar alltid. Tur att Anders också gillar den här låten väldigt mycket, för annars tycker hn väl om dom men jag är verkligen kär i dom. En annan jävligt bra låt med dom är den här.

Åhh nu vill jag bara få se dom live igen. Kommer aldrig glömma för typ 3 år sen nu i sommar på nykvarnsfestivalen, det va nog dom1½ bästa timmarna i mitt liv. Men i år tror jag inte skulle spela nåt alls knappt faktiskt :( Och dessutom tror jag Anders sa nån gång att silver inte är kvar, ännu mer ;(
Bjuder väl på en sista jäkla bra låt till av mitt älskade Hardcore Superstar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Ett stort tack för träningen ikväll det var skönt att få slå ut sig lite. Kram mamma

2009-03-13 @ 20:36:16
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Vi ses ju snart. Kram mamma

2009-03-14 @ 08:48:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0