Gummiband

Vilken härlig dag den har varit idag, eller åtminstonde ett par timmar när solen va framme, nu tror jag det är lite sådär. Synd bara att det alltid ska blåsa när solen skinner :(

Testa och göra lockar med platttången idag igen, har ju gått lite sådär tidigare men eftre att ha kollat på den här nån gång för ett ta sen så testade jag igen.

Den här gången gick det  faktiskt jätte bra, dock hade jag inte riktigt tiden till det idag men nu vet jag ju iallafall hur man gör =)

Efter drog vi in till stan lite, och det va då man fick känna av den härliga solen.
Hitta en liten present till Lisa och gummiband till mig, för nu ska jag nämligen få fina ben till sommarn är det tänkt ;)

Nu lite bloggläsning, jobba lite efter det me och sne ledig i 2 dar =)
Ha d så bra, kramar till er...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja hon kom med denna gången...otroligt...

Ser ju inte så svårt ut att locka håret så där nu ju...=)

Nemen ska du få vara ledig i 2 dagar..känns rätt skönt va?

Kramis

2009-03-04 @ 14:44:49
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Vad är det för gummiband du köpt? Jaså ska du vara ledig jobbar du helgen igen? Kram mamma

2009-03-04 @ 17:29:06
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0