Godnatt

Skumt att jag är så trött redan men när hockeyn är slut vill jag bara gosa och sen få sova. Och efter morgondagens jobbade är jag glad, min första lediga helg på en månad minst, och dessutom lite mer ledig sen, som jag har saknat att slippa jobba och jobba, va ledig en dag och sen jobba igen.

Gjorde ju rent toaletten idag, brukar använda ne trasa till handfatet och en till toan men fick ta två till bara toan idag för så skitig hade den hunnit bli. Det märks att jag har jobbat lite för mycket då, när jag inte ens hunnit/orkat med det, men nu ska den iallafall få va lite ren =)

Blev inte så mycket shoppat idag, en fin rosa väckarklocka på europris (där det är 50% på allt i hela butiken) för endast 100 kr va allt jag hittade och en hel del mat också. Men Anders och jag ska dit i helgen med, och då ska det kollas på viktiga grejer. Ha en bra fredag imorgon alla och sov så gott nu, natti...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Det är väl en sån Annica och Johan har? Idag blir det nog inne ute är ingen hit att vara. Slutar sent idag. Kram mamma

2009-03-27 @ 07:59:10
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Det är väl en sån Annica och Johan har? Idag blir det nog inne ute är ingen hit att vara. Slutar sent idag. Kram mamma

2009-03-27 @ 07:59:10
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0