God morgon

VIlken härlig dag, eller hur?Solen skinner nämligen här och då blir man så mycket gladare. Dessutom är jag ledig idag och imorgon och det är ju inte helt fel...

Dagen idag då. Just nu sitter jag här med min smoothie och läser lite bloggar, strax ska jag bädda rent i sängen, plocka ögonbryn och göra mig i ordning lite. Sen kommer mamma och pappa hit, först ska pappa fixa min cykel, sen drar vi iväg till farfar och efter det följer jag med hem till dom. Va ett tag sen jag va där och eftersom Anders ändå jobbar dag så slipper jag ju va ensam då med och istället få träffa dom.

Åhh förlåt att jag tjatar så om solen men jag är bara så glad över att se den, får man lite vårkänslor. Tänk när man slipper alla tjocka kläder, det är varmt och soligt och man kan va ute. Snälla vår, kom nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0