God morgon

Solen skinner idag, fast det kunde väl va liiite varmare också?
Tycker så synd om Anders, har han mått dåligt i en vecka nu och och idag vakna han med 39.2, klockan 10 ska han till vårdcentalen sen så ska man öntligen få se vad det är.

Skulle träffa Emma idag och hjälpa henne med att sy upp ett par byxor men har nog inte större lust att ta henne hit till sjuklingen men kanske blir att träffa henne ändå, får väl se. Ska till af kl.11 idag med, tack för att ni förstör hela min dag. Får väl se vad dom säger för nåt idag, men nån praktik går jag iallafall inte med på.

Tror jag ska försöka träna lite hemma idag, gymmet kan jag ju inte gå till tack vare att jag alltid ska va så dumman tider på af. Får väl göra så gott det går här istället och ut och gå lite solen, fast själv får jag ju tyvärr gå :(

Bloggläsning nu och sen får jag väl se hur dagen blir. Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0