God morgon

Leediig äntligen =) Idag har jag bara druckit min smoothie samtidigt som jag kollade igen lite tv-program, sen har jag pratat en del i telefonen och äntligen gjort min beställning från h&m.

Om typ nån timme eller så kommer Anders hem och ska ha mat, ska då ringa mamma igen och meddela hur det blir med träning. Anders mår nämligen sådär, han har liksom ont kroppen så det kanske inte är så bra att boxas då, och pappa som mamma brukar boxas med är typ magsjuk och då ska absolut inte träna så kanske blir så att mamma och jag tränar. Annars ska jag följa med henne till stan iallafall.
 
Ska läsa lite bloggar nu och göra mig i ordning lite med kanske. Ha en bra fredag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0