Evian

Va ju jätte härligt ute, visserligen kom inte solen fram helt men så varmt det va. Tur att jag inte tog min vinterjacka, tog Anders mysiga istället. Men det kändes som att alla jag såg ute hade klätt sig väldigt varmt, hallå det är vår nu...
Verkar som att det blir lite soligare imorgon, men allra finast på onsdag såklart baaara för att jag jobbar då, men får försöka njuta imorgon istället och så mycket dte bara gå på jobbet. I vilket fall som helst så vet jag att våren är här, dte känns verkligen på nåt sätt och det är så härligt.

Gick ju förbi solariet med som sagt så nu är man lite brunare igen, värsta är att jag bara får fräknar i ansiktet och blir röd, vill ju bli brun där med. När jag va liten fick jag alltid massa färg men det har jag slutat få desto mer tiden går och jag vet många mer som också har det så, varför...?

Sa ju förrut att jag inte gillar vatten men nu när jag kom hem från värmen både ute och från solariet va det faktikst riktigt gott. Önskar bara att det va det vattnet i som det borde va i flaskan, evian, det vattnet är verkligen riiiktig gott.

Kommentarer
Postat av: annica

Ja ibland är du liiiite seg, men det gör inget=)

ja, det va jobbigt att börja skolan..det blir en helt annan sak lixom...hade ju redovisningar idag, så va ju tvungen att lyssna och redovisa och vara aktiv en massa..när man inte är van så blir det jobbigt...men det får gå den här veckan, sen är det ju "lov" å sen sätter det igång ordentligt vill jag lova, men man kommer ju som tur är in i takten ganska fort.

Kramis

2009-03-30 @ 17:22:29
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej gumman!!! Ja du här har jag haft det jobbigt mycket skrik och bråk men slutade 15:30 sen ska jag nu iväg på fortbildning om TRAS är mellan 18-20. Ha det bra. Kram mamma

2009-03-30 @ 17:40:36
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ja det är ju alltid skönt=) 2 dagar till i skolan å sen ledigt igen lixom...lyxigt får man ju faktiskt säga...=)

Kram

2009-03-31 @ 11:26:46
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0