Dagen

Dagen då, blev ju träning och sen en sväng till farfar som va riktigt lugn och trvelig idag. Sen åkte vi ju ut till ikano också för att handla, fick faktiskt bli ett par cheeseburgare där för man fick ju ont i huvudet efter att ha tränat och inte fått i sig nån mat. Tog ett atg med all handling där men till slut så kom vi iväg. hem till mig för att lämna av mitt, lämna av Annica efter det och sen åkte mamma och jag hem till henne. Vi svängde även förbi nya coop extra här i Linköping, å fy säger jag bara. Dåligt planerd affär, men så mycket folk med, och jag hatar när alla ska va så jobbiga och trängas och vägra släppa in nån. Men kom därifrån med några fynd iallafall. Sen fick jag jätte god mat av mamma, såndär sötsur sås med grönsaker och kyckling i det, mmm får aldrig äta det här för Anders klarar inte av att äta det längre.

Men nu är jag hemma efter allt, ska göra räkmackor och sen ska det bara mysas här.
Och se på Robinson med såklart =)
Ni får ha en trevlig kväll..
Kramkram från mig


Kommentarer
Postat av: annica

Hej gumman.Blev håret bra?

Kramis

2009-03-23 @ 19:15:13
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0