Citron

Om en halvtimme börjar det, märka det att jag älskar melodesfestivalen eller för det har jag alltid gjort nämligen och tjatar nog ganska bra om det.

Va jätte trevligt idag att få träffa alla igen, inte ofta man gör det, men nu är det också skönt att va hemma. Det är nästan så att man måste va borta för att känns hur skönt det sen är att va hemma. Men det va som sagt rikigt kul att få träffa alla och att alla va där samtigt, hara ldrig hänt förrut. Dessutom fick vi god mat och efterätt och fika och allt, så en toppen dag helt enkelt.

Nu på kvällen blir dte smörgåstårta som vi hitta billigt på ica hos oss, ostringar som legat framme sen igår och därför är sååå goda och till det schweppes lemon. Älskar citronläsk, varför försvann fanta lemon ;(, den är ju världens godaste. När vi va i London köpte jag massor av den, längtar till Tyskland för då ska jag äntligen få dricka den igen, men än så länge får jag nöja mig med schweppes variant, fast den är också väldigt god så...

Kommentarer
Postat av: annica

Ne, det var hemskt där borta..usch..

Ne, den här skiten är jobbig att ha, har haft så ont i magen av det denna gången oxå..men nu har jag inte så ont längre iaf=)

Hur är det med Anders nu då?

Hörde att ni hade haft det bra idag iaf..=)

Kram kram

2009-03-14 @ 19:48:40
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Dax att jobba för dig snart. Jag ska jobba imorgon fattar inte vad dom 5 dagarna har tagit vägen. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-15 @ 08:01:49
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0