Bröd

Imorgon blir det brödbakning i Malmslätt för mig, Annica och mamma. F¨r väl se vad man kommer att komma hem med till slut för gott och nyttigt bröd. Men jag vill bara tipsa annars om det här goda brödet.

Blev inte så bra bild men ni ser nog, står att det är nåt nutt men det vet jag inte heller om det är, men nytt för mig iallafall. Och super gott är det, ett just bröd fast ändå mer mktigt än vad det brukar va och en sån god smak på nåt sätt, fast använd ett fat under bara för det lossnar frön, och inte lite heller...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja då har man ledigt imorgon! Vi ses i morgon. Hur är det med Anders? Kram mamma

2009-03-17 @ 20:29:12
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!! TACK FÖR DU VILLE KOMMA OCH BAKA MED MIG. Hoppas brödet smakade bra och kakan till din lille vän. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-03-18 @ 19:30:00
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0