Blåbär

Godkväll, har alla haft en bra dag?
Min har besått av jobb som vanlig, fast bara mellan 10.30-15.30, resten av dagen har det tvättats mest men även lite cludeo och så. Dessutom har jag äntligen börjat skriva rent alla mina recept som bara ligger huller om buller och flyger runt med alla lösa blad överallt. Men nu ska det bli ordning på det och sättas in i en pärm.
Imorgon blir det nog lika dåligt som vanligt med inlägg för jag jobbar hela dagen då.
Men nu ska jag kolla på trollkarlens hemligheter och äta lite lite blåbärskräm.
God natt!

Kommentarer
Postat av: annica

Ja det där med recept som ligger överallt..hade jag med, men så börja jag skriva rent dom och har dom nu i pärm..som du såg skrev jag dom för hand..lite jobb så, men ser så mkt mer personligt ut ju=)

Å du jobbar å jobbar...fast det är ju egentligen bara bra=)

Kram kram

2009-03-02 @ 07:16:47
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Ne har nog inte skrivit det...

Han fick iaf box med alla mumien filmerna, mulitverktyg, strumpor, nån parfym och duschkräm, det fick han från sina föräldrar och Robert, av Fredrik och Eija kan du ju gissa...Ja precis..chokladkartong...

Så du ska vara så duktig du..att du till och med ska ta kort på allt..lite kul idé faktiskt..kanske man skulle jobba med nån gång sen, allt blir ju lättare att baka om man vet hur det ska se ut lixom..

Kram på dig gumman

2009-03-02 @ 09:06:29
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Blåbärskräm gjort den själv? Ja du jobbar väldigt mycket och det märks väl också i lönekuveret när det är dax för det. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-02 @ 14:54:13
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hade du bara skor igår när du skulle gå hem eller cyklade du? Vad mycket snö det har kommit inte alls kul vill ha vår så vi får varmt i vattnet. Kram mamma

2009-03-03 @ 06:40:33
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0