Blåbär & banan

God morgon! Eller morgon och morgon, för vissa kanske och andra inte, men för för mig är det morgon nu.
Sitter och njuter av min smoothie med blåbär och banan, mmm mycket godare än så blir det inte.

Känner att jag varit så dålig med all träning och mat nu på sistonde, tror det beror en hel del på jobbet och vädret, men nu ska det bli ändring.
I morse gjorde jag några situps och ska göra det ikväll med och så ska jag fortsätta varje dag nu. Ska även använda gummibanden 2 gånger om dagen och försöka hinna med att gå 10 000 steg varje dag.
Har en flaska vatten med som också ska drickas upp varje dag, gillar inte vatten men vet ju hur mycket det rensar kroppen så måste lära mig att tycka om det.

Så det här morgon efter min smoothie och bloggläsning är det jag som går ut går. Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: annica

hehe..klockan 10 hade jag bara en timme kvar i skolan...=)

Aha..du va så långt bak att det var hamburgaren du pratade om=)

Någorlunda soligt idag=) ganska varmt iaf, skönt=)

Kramis

2009-03-30 @ 13:20:45
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0