Äntligen lite ledig

Första dagen idag på min lite längre ledighet, 4 dagar nu, jobba 1 dag och sen 5 lediga till. Något jag verkligen behöver nu, så jag kan få träna och komma ikapp lite och framför allt få leva lite. Kan nästan förstå att vissa människor som bara lever för jobbet går in i väggen till slut om man håller på så här.

Idag nu blev det först äntligen träning på gmmet, va en vecka sen sist, så därför va det lika jobbigt den här gången. Hade velat springa lite också men jag blev så trött av allt dte andra att jag verkligen inte orkade et, får nog bli på tisdag istället. Och snart kan man börja springa ute me, längtar så efter det för mycket bättre träning än så finns nog inte.

Efter gymmet blev det ett par mackor och sen iväg till ikano för att kolla på en ny dator, vill faktiskt bara ha den som mamma har så jag skulle kunnat köpt den meeen Anders måste ju prata med sin bror och vänta. Åhh jag vill ha den där och det nu fär jag hatar den här gamla och den mig. Det är mååånga gånger som jag inte får igång den alls, men för Anders är det ju inga problem såklart...

När vi kom hem för ett par timmar sen gjorde vi hemgjorda hamburgare, mmm så gott. Och med hemgjorda menar jag att vi gjorde självaste köttbitarna själva, det är därför det blir så gott. Kunde ju tagit kort på det kom jag på nu, men va väl för hungrig för att tänka på det.
Ska väl se om jag kan hitta några fina diskhandskar nu så jag kan diska då och göra Anders nöjd.
Ha det så bra alla, kram


Kommentarer
Postat av: annica

Hemmagjorda burgare är ju sååå gott=)

Vi åt det igår, hade kvar i frysen, smidigt=)

Kramis

2009-03-28 @ 17:02:15
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja är super nöjd med min dator, får väl se vad hans bror säger kanske det blir samma. Ha en bra kväll. Vi ses imorgon bamse kram mamma

2009-03-28 @ 17:39:25
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0