Af

Kan man hata arbetsförmedlingen mer än vad jag gör?Jag tror inte det iallafall. had efått ne mail från min handläggare om ett möte idag kl 13, tack för den liksom, där det stod att det skulle va gruppaktiviter och en massa. Så kommer man dit, får 5 minuters info, sen två papper man ska fylla i och en tid för nån man ska träffa, taaaack för den. Och så ska jag kanske börja gå på praktik, lätt när man redan jobbar för fullt, åhhh blir tokig men det här va ju tydligen regeringen fel med så...

Nu håller Anders på och fixar maten, vi bytte på fredag och söndag så idag blir det kycklingfilé med nån röra i och inlindad i bacon och stekt potatis till det. Mmmm är så hungrig.

Och om 3 timmar ska vi på kibox med, äntligen, jobbade ju förra fredagen men nu ska vi ju få gå på det =)
Och yepp, självklart har jag tränat med banden med.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: annica

mm...får se om den är god sen..=)

Arebetsförmedlingen är ju bra roliga..kul om du måste gå praktik lixom...jobbet går ju alltid före, men jobbigt att behöva ringa hit och dit så fort du får jobb, rörigt värre..usch..

Ha det så bra.

Kram

2009-03-06 @ 14:25:59
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0