Vill ha dig igen

Halva jag är klar nu, har strykigt klart, brynt färsen, fixat fötterna och badat och skrubbat hela kroppen. Dessurom smöjt in mig i bodyshops bodybutter, man blir sååå mjuk av det. Och ögonbrynen har jag ju nopprat också så nu ska jag bara iväg och sola tänkte jag, snacka om tur för nu har det slutat regna med, när jag låg i badkaret förrut öste det ner här.
Sen när jag kommer hem igen får det bli att göra rent ansiktet ordentligt, med två olika ansiktsmasker och en rejäl återfuktning.

Är verkligen nada på tvn ikväll heller så därför kommer jag sätta mig med mig sallad (utan pasta =) ) och läsa klart boken tror jag. Bara 80 sidor kvar nu, kommer kännas så tomt utan den :( Bästa boken jag någonsin har läst tror jag...

Har lyssnat på radion i ett par timmar nu företsen och hörde att Style tydligen kommit med en ny låt, kul tycker jag och jag gillar den faktiskt med, riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0