Tråååk

Fy vilken tråkig dag, Anders kom hem när jag gick till jobbet och sen vakna han strax innan jag kom hem..Och på jobbet va det hemskt, massa extra tåg och stressigt och allt. Så resten av dagen ska jag bara slappa. Ska se äntligen hemma nu klockan åtta och sen lägger jag mig nog i sängen och läser ikapp lite bloggar, ligger ju efter en massa som vanlig...

Så det är min roliga dag det och imorgon måste jag va tyst så gubben min får sova, kul kul verkligen. Sov så gott när ni nu somnar...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja vädret har ju inte varit det bästa vädret och inte ska det bli bättre. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-06-02 @ 19:55:50
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Det är ju så typiskt att jag ska ha skola just imorrn då..jag som är ledig så mkt annars..

Om du behöver sällskap på torsdag så slutar jag vid halv 10..

Kramis

2009-06-02 @ 21:32:00
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0