Torsdag

God morgon! Vaknade nyss, har bara hunnit gå på toa och tagit fram min smoothie. Knäpp som jag är tänkte jag faktiskt på London när jag va på toa, eller närmare bestämt Harrod's. Om ni nån gång är där måste ni gå på toa där, för det första har dom en person där som ser till att det är rent och snyggt hela tiden, hon hjälper även till med att säga vilka toaletter som är lediga. Toapappret är inte det allra vanligaste utan ett litet finare och vid handfaten står en bricka med massa olika parfymer som man gärna får ta av. Har man dessutom tur så klan man få papper att torka händerna med av städerskan eller va man nu ska kalla henne...
London är föresten väldigt bra å det där med toaletter, det är gratis överallt :)
Lite skillnad mot Sverige, här i Linköping bara kostar det ju en femma och Stockholm har ju höjt till tio kronor, fy Svergie.

Tänkte föresten att ni skulle få se att min naglar har växt lite, snart går dom säkert ändå bara av, har redan börjat få fila överallt för att rädda dom och även filat ner dom lite...

Lite bloggläsning nu, sen göra mig iordning och åka iväg till ikano. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0