Toppenväder ju

Hejhej! Sorry för min dåliga uppdatering men har knappt varit hemma under helgen, har ju vart sååå fint väder och inte sitter man vid en dator då inte.
Igår blev det grillning och kubb och så i Malmslätt och idag blev det bad och sol i Vadstena, hur skönt som helst. Dock va vattnet riiiktigt kallt men va ändå i 3 gånger och doppade mig en massa så blev ju en skön avsvalkning.

Nyss blev det lite glass med jordgubbar och grädde, mums. Ska väl se om man kanske skulle gå nåt snart med, vill ju som sagt inte bara sitta inne i det här finfina vädret.
Imorgon blir det ju upp tidigt och jobba hela dagen men tisdag och onsdag jobbar jag natt som tur är.

Just det glömde föresten min kamera i mammas och pappas bil idag så kommer bli dåligt med bilder. Ucsh känns lite jobbigt utan den =P


Kommentarer
Postat av: annica

ja det är ju så...resten av sommaren kommer det säkert regna sen..vore så typiskt..

Kramis

2009-06-29 @ 12:16:52
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: susanne

Godkväll!!! Ha det löst sig med biljetterna? Uj vilken värme att jobba i eller vad sägs? Tänker försöka jobba hem trots mcyket barn dagis NEJ TACK tycke synd om barnen som går där. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-06-29 @ 19:50:50
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0