Tack Helena

Vem du nu är, så tack så mycket för hjälpen! Läste mammas kommentar där hon undrade över biljetterna och ringde direkt. För igår när jag va på resebutiken kunde hon ju inte hjälpa mig. Men idag så, ringde först huvudkontoret dom sa att jag måste ta det med kundtjänst för dom är unbildade om det. Ringde dit (trodde jag) för det är dit jag ringt alla andra gånger men så kopplade han mig till kundtjänst och där fick jag prata med underbara Helena :)
Det va iiiinga problem för henne att hjälpa mig, fick boka om biljetterna direkt och så ska jag bara skicka in dom andra så får jag pengarna tillbaks. Ska nog ta och hämta ut dom andra idag med tror jag =)
Så nu kan man ju lugnt säga att jag är glad, och inte lite heller. Men sjukt vad alla säger olika egentligen.
Men om ni nu klantat er som mig se till att ni verkligen får komma till kundtjänst så löser det sig nog :D

Varmt ute idag är de med, fast med tjocka moln så håller mig inne idag tills jag ska till jobbet. Ska kolla vårt stora badrumsskåp och få lite ordning där tänkte jag.

Så blir det ju bara en jobba en natt till och sen ska ju torsdag bli riktigt bra så då blir det att hålla sig ute lite tror jag. Får hoppas på fint väder på lördag med så det kan bli lite bad igen, fast som dom säger nu ska det ju va 16 grader nu, men man vet ju aldrig.
Om glada jag skulle ta och göra lite nytta nu då. Kraaaaaam på er alla!

Kommentarer
Postat av: annica

24 grader på lördag har jag hört.

Vad skönt att det löste sig med biljetterna=)

Kramis

2009-06-30 @ 14:10:06
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Det blev ju mer soligt igår sen ju...=)

Fast ok då..sol kan det vara, men inte 30 grader varmt..

Kramis

2009-07-01 @ 08:35:35
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0