Tack gud

Åhh va mycket det är att göra, just nu tvättas det, packas, äts upp all frukt, fixar med låtar till mp3n och lite så. Väntar dessutom på att Emma ska komma förbi och hämta nykeln för dte blir hon som kommer vattna här, snäll som hon är.

Va ju ute och sprang förrut med, 7 km i småregn fast när jag hade ca 3 km kvar öppnade sig himlen totalt, snacka om att jag va liiiite blöt. När jag kom hem kunde jag krama ut hur mycket vatten som helst, va t.o.m. svårt att springa för kläderna klistrade sig fast så mycket. Men fart fick jag då så antagligen va det väl gud som tyckte att jag sprang för sakta ;)

Hela varvet på 7 km tog max 45 minuter så i genomsnitt ca 10 km i timmen, helt okej faktiskt. Och hur snabbt jag sprang dom där sista kilometrarna vill jag inte ens tänka på...

Nee bäst jag fortsätter med allt här men jag lovar ett till sista inlägg sen också för sen blir det ju inget på en hel vecka. Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0