Stan

Vilken väder! Nu går det minsan bra att komma men inte när jag ville va på stranden inte, tack för det!
Men det är ändå ganska skönt att få ha sol och man ska ju självklart passa på att njuta av den, så ska strax sätta mig på balkongen och sola lite. Precis hemkommen från stan nu, fick ett  par skor som jag velat ha ett tag nu, äntligen ska min underbara älskling ja. Synd om stackarn bara som jobbar nu...
Hämtade även ut en ansiktskräm som man fick med Elle och när jag ändå va på apoteket fick det bli en livstin nässpray till stackarn igen...
Gick in och hämtade ut en stor söt mysig hund åt Anders mamma med som hon hade lagt undan och dessutom vill hon ha chaite så köpte en burk till henne och en till oss. Skulle ha hittat enn diadem till mamma med som hon vill ha, men ska kolla på ikano sen. En timme tog allt från att jag gick hemifrån till att jag kom hem nu, effektiv :)

Ne som sagt, solen nu och lite lax med tror jag. Kanske skulle ringa syrran min med och höra hur det gick första dagen på jobbet. Ha det så bra alla ute i solen...

Kommentarer
Postat av: annica

Vad bra bilden blev=)

Kramis

2009-06-22 @ 15:26:53
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0