Sorry

Har verkligen inte orkat skriva något tidigare idag, vaknade ganska sent, blev då gymmet och sen en sväng in till stan och sedan lite käk. Efter det har jag åkt iväg till ikano för att hämta bikinin som jag la undan där då den va slut i min storlek i stan, handlade också det sista till Danmark då. Sen har jag bara suttot här vid datorn men nu ska jag se Leila bakar och sen försöka somna.  Ska upp tidigt imorgon och börja jobba 7.30-16.15, efter det blir det väl lite till fix till Danmark och även på fredag och sen åker vi, yippieee =)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: annica

Ja, hata cykeln..men men..va bara att gå upp tidigt å se glad ut..

Kramis

2009-06-11 @ 04:41:50
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0