Soool

Eftersom det är så soligt och fint idag med så följer jag med pappa hem till dom idag med för solning. Har ju ändå inget bättre för mig idag så lika bra att passa på medans vädret är bra och man dessutom är ledig.

Så sjukt bara nu när det är så här varmt, jag blir aldrig hungrig då, bara på kvällen när det börjar bli svalt och då vill man ju inte ställa sig och laga mat precis. Så har faktiskt inte ätit någon normal måltid dom här dagarna och gör det nog inte idag heller. Tänkte dra med mig en melon idag, nyttigt och dessutom får man ju i sig en del vätska då med.

Får se om han och kanske kanske Annica med dyker upp snart då.
Ha det så nice, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0