Regn

Va ju på ikano med Annica, tack så mycket för att du följde med :) Hittade en bh och ett par nya mysbyxor eftersom jag har så få ;) Anders hatar färgen med det visste jag redan när jag köpte dom, men det va halva priset på allt på bikbok så 99,5 kunde jag bara inte motstå.

Direkt när jag kom sprang Anders och jag och snacka om tur med vädret då, det regnade precis innan och precis efter och nu är dte ju inte heller särskillt bra väder, reganar fortfarande. Men just den tiden vi sprang så sken solen, haha snacka om tur för ovanlighetens skull. har ätit ett par mackor nu efter det, och om en timme lämnar sötisen mig igen :( Bäst och passa på att krama honom så mycket jag bara kan till dess...


Kommentarer
Postat av: annica

Å nu ösregnar det...Men tur att ni hade tur=)

Kramis

2009-06-04 @ 19:16:06
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0